یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

سومین دندون دخمل یکتا و گرفتن مریضی ویروسی ورجکها

1392/3/13 12:03
نویسنده : سارا مرادی
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام فرشته های من سلام شیطونکهای مامانی و سلام به روی ماهتون که مامانی عاشقتونه پرنسسهای مامان

 

از چی بگم و از کجا بگم که اول خیلی دوستتون دارم آخخخخ که میمیرم براتون دوم اینکه چند روزی هست که وارد 9 ماه شدین و اینکه مریض هم شدین حسابی ، دکتر بردمتون گفت ویروس گرفتین از بزرگترها خدایا نمی دونم چرا اینقدر بدنتون ظعیفه که سریع  مریض میشیم شاید به خاطر اینکه شیر خودمو دیگه نخوردین هنوز عذاب وجدان دارم که چرا مجبورتون نکردم که شیر خودمو بخورین شاید اگه فقط یک هفته حسابی باهاتون کلنجار می رفتم و شیشه نمی دادم بهتون اخر مجبور میشدین و شیر خودتونو میخوردین ولی اخه  کی میخواست گریه هاتونو رو جمع کنه من که کسی رو نداشتم  که 24 ساعته کمکم باشه تا بتونم راحت روی یکتون تمرکز کنم از طرفی درد دلهای یکتا که امونمو بریده بود چاره ای نداشتم جزء دادن  شیشه بهتون خدا بچه های قشنگمو به خودت میسپرام خلاصه از کارهاتون بگم که

یکتا خانم در تاریخ 92/03/10 ساعت :10 صبح موقع دادن صبحانه متوجه سومین دندونش شدم ودیگه اینکه شب همون روز ساعت :10.30 شب دخترم شروع کرد به چهار دسته پا کردن الان حسابی فضول شده و برای خودش چهار دسته پا میکنه البته هنوز خیلی مهارت نداره و گاهی می خوره زمین ولی خوب در تلاش هست و اینکه توی یک هفته مریضتون خیلی اذیتم کردین اسهال شدید داشتین و تب بالا همش در حال خوردن استامینفون بودین البته  یکتا تبش خیلی شدیدتر میشد به 38 و بالاتر میرفت ولی یگانه نه کمتر تب میکرد ولی یکتا الان خوب شده هنوز یگانه نه تازه داره برای اون شروع میشه خدایا خودت کمکم کن تا بچه هام  از مریضیها و تمام ویروسها در امان باشن امین ..........................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تارا و باربد
17 خرداد 92 19:08
سلام گلم خوبی خسته نباشی نگران نباش به هر حال تن بچه ها نازکه خونه رو با اسپند ضد عفونی کن لباس مناسب تنشون کن یعنی نه زیاد باز باشن نه خیلی پوشیده چون هوا گرمه ولی عرق می کنن اونوقت جلوی کولر و پنکه سرما می خورن... این تجربه منه من تا همین چند وقته چه تو زمستون چه تابستون زیر لباسشون بادی پوشوندم البته خودت بهتر می دونی...
بعدش هم زیاد خودتو ناراحت نکن که چرا شیر خودتو نخوردن قبلا هم بهت گفتم درسته شیر مادر خیلی خوبه ولی اگه به هر دلیلی نشد نباید عذاب وجدان داشته باشی یه مادر بچه هاشو توی قلبش بزرگ می کنه به نظر من این در برابر اون جادوی محبت مادری مسئله مهمی نیست گلم خودتو ناراحت نکن با توجه به شرایطت تو بهترین کارو کردی ...
حالا ببین ازین هم فضولتر میشن راستی برای تقویت سیستم ایمنی بدنشون شربت زینک پلاس خیلی خوبه می بوسمتون مراقب خودتون باشید التماس دعا عید مبعث و ایام شعبانیه پیشاپیش مبارک


سلام عزیزم ممنون از راهنمائیهات که همیشه واسه من قوت قلبه قربونت برم انیسه جون عید شما هم مبارک عصری دیدم انی میخواستم پیام بهت بدم ولی یگانه خراب کاری کرده بود بردمش حمام و خلاصه وقتم حسابی گرفته شد نتونستم تا الان بیام نت شربت زینک پلاس خارجی بگیرم یا ایرانی هم خوبهفدای فرشته های نازت برم ببوسشون که خیلی دوستشون دارم
مامان تارا و باربد
18 خرداد 92 12:27
سلام گلم خوبی من هر دو رو امتحان کردم شربت خارجی مزه اش بهتره و بچه ها خیلی با ذوق خوردنش البته ایرانیش هم خوبه زینکوویت بی بگیر اگه زینک پلاس گیرت نیومد چون اینجا یه مدت نبود الان یافت میشه قیمتش دو برابر شده دقیقا ...
می بوسمتون


سلام عزیزم ممنون که جواب دادین ببخشید دیر جواب دادم اخه خونمون نبودم چند روزی رفته بودیم خونه مادر شوشو ممنون باشه اگه بتون پیدا کنم حتما خارجی شسو میگیرم فرشته های نازتو ببوسسسسسسسسسسسس