یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

سلام فرشته های نازم قربونتون برم

1392/9/1 20:44
نویسنده : سارا مرادی
806 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم نمی دونین چقدر دوستتون دارم

 

 فرشته های من امروز 1 اذر ماه هست و درست یک ماه دیگه مونده تااین فصل زیبا رو پشت سر بزاریم چندروز دیگه 15 ماه میشین عزیزای دلم هرروز بزرگ تر میشین و خانم تر قربونتون برم عسلهای مامانی خیلی دوستتون داره شما دنیا مامان هستین چند روز هست که یکتا مریض شده بود ولی الان بهتر شده اون غده زیر گوشش هم کوچک شده برای اطمینان بیشتر بردمش دکتر و دکی براش از نوشت انجامم دادیم هنوز جوابشو نگرفتم عسلکم خیلی شبها بی قراری میکنی که دیروز مامانی فهمید داری دندون در اوردی الهی قربونت برم که نهمین دندون از دندانهای اسیابتو در اوردی در 92/08/30 الهی قربونت برم که تو ی این مدت خیلی زجر کشیدی دیگه مامان طاقت دردهاتو نداشت هرشب بی قراری میکنی و حسابی گریه میکردی خدارو شکر کمی بهتر شدی هنوز وقت نکردم ببریمت سونوگرافی اخه دکی برات سونو هم نوشته قربونت برم خدایا فرشته کوچلومو به تو میسپارم مهربانم ............

بعد اگه وقت کردم عکسهای تولدتونو رو میزام و اتیله فرشته های قشنگم دوستت دارم قربونتون هم برم من ...............

مامان سارا

پسندها (1)

نظرات (5)

مامانی
1 آذر 92 21:20
وای عزیزممممممممممممممم خوش بحالتون دوقلو دارید خدا واستون نگهشون داره
مامان تارا و باربد
2 آذر 92 9:41
قربون این فرشته های خوشگل ایشالا که هر چه سریعتر بیایی بنویسی خوب خوب شدن ببوسشون این نازنینای 15 ماهه رو
مامان تارا و باربد
6 آذر 92 8:33
سلام سارا جون خوبید جوجه ها چطورن بهترن ایشالا
فروشگاه باتجربه
13 آذر 92 0:06
کوچولو های شما هم در فصل سرد به آجیل نیاز دارند!! فروش فوق العاده نخستین فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار به مناسبت یلدا 25 درصد تخفیف هدیه عضویت در سایت بعد از عضویت کد تخفیف به ایمیل اعضا ارسال می شود. شرایط ارسال و محتویات آجیلها در سایت فروشگاه باتجربه دات کام باتجربه، تجربه تغذیه سالم، آجیل و خشکبار
ارلا
9 فروردین 93 0:23
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه دوقلو های خوشملی هزار ماشاالله عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشق دوقلو ها هستم ای جون قوبونت خانمی اواز دهل شنیدن از دور خوش است نمیدونی چقدر سخته من که پدرم در اومد