یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

دلم گرفته فرشته های من

1391/5/10 17:20
نویسنده : سارا مرادی
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های مامان 

چند روز ی هست دلم خیلی گرفته و از این درد دلهایی که دارم همش می ترسم که خدای نکرده مشکلی برام پیش بیاد ولی عسلهای مامان من به خدای مهربونم توکل کردم و همین برام قوت قلب می ده و نمی خوام زیاد فکرشو بکنم خدا جونم توی هرلحظه زندگی ام فقط توکلم به توست.الان ماه رمضان امده و امروز 11 روز هست که از این ماه گذشته من نمی تونم به خاطر شما دوتا فرشته خوشکلم روزه بگیرم ولی خیلی دوست داشتم روزه بگیرم و ثواب این ماه رو از دست ندم ولی میگن نه تنها ثواب نداره بلکه گناه می کنی برای همین ان شاءاله شما دوتا گل نازم که به دنیا امدین همه با هم روزه می گیریم وای خدای مهربونم یعنی میتونم اون روزها رو ببینم که با دوتا دخملی نازم سرسفره سحری و افطاری نشستم و به دعای سحر وافطار گوش می دیم خدا بچه هام اهل صالح باشن و خودشون راه راست رو انتخاب کنن ومنو و باباشونو عاقبت بخیر کنن خدایا این دوتا فرشته ای که بهمون دادی خودت هم ضامن سلامتیشون باش خدایا توکلم به توست نی نی های مامان چند روزی هست باباتون نمی دونم از دست چی ناراحت هست که با من حرف نمی زنه دلم خیلی گرفته ولی می ترسم برای شما اتفاقی بیفته اگه جوش بزنم برای همین به خدا سپردم و خودش میدونه من توی دلم چیزی نیست برای همین نمی دونم چکار کنم اگه محل بهش ندم می ترسم که دیگه خیلی دیربشه اگه هم به گیر بدم بدتر میشه فقط امیدوارم کار اشتباهی نکنه که دراین صورت نمیدونم چه اتفاقی میفته نی نی های مامان برای مامان و بابا دعا کنین تا بتونین بهترین وسایل رو براتون بخریم عسلهای ما خیلی دوستتون دارم ماچماچماچماچ

 

می بوسمتون فرشته های من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

yasaman jon
10 مرداد 91 17:56
ان شاالله سالم به دنیا میان
امیدت به خدا باشه


ممنون یاسی جون .......