یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

بیرون شهر

1391/6/17 21:43
نویسنده : سارا مرادی
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های مامانی

امروز جمعه بود و منو بابایی و عمو بیژن رفتیم بیرون شهر (طرقبه) خیلی خوش گذشت شما رو بردم همون رستورانی همیشه بابایی می رفتیم و همیشه هم جوجه و پاچین سفارش می دادیم خیلی خوردم شما هم خوشحال بودین و کلی تکون می خوردین و رفتیم بازار طرقبه براتون کلی چیزی خریدم فکر می کنم خوشتون امده بود چون سر از پا نمی شناختین و همش تکون می خوردین برای دختر خالتون مبینا که چند روز دیگه تولدش هست هم چیزی خریدیم یک بلوز و شلوار خیلی قشنگ می خواستم برای شما هم بخرم بابایی نذاشت گفت هنوز زوده که براشون این لباسهای بزرگ رو بخریم خلاصه کلی عروسک برای اتاقتون خریدم از اقاهه تخفیف گرفتم و تازه یک اشانتیون هم گرفتم وقتی امدیم بیرون بابایی می گفت چقدر بنده خدا رو اذیت کردی کم مونده بود دودستی بزنه توی سرش از بس چونه زدی باهاش اقاهه یک پسر نوجونی بود ولی حسابی حالشو گرفتم برای خرید خلاصه عمو بیژن هم برای خودش چند دست لباس خرید و برگشتیم یاد روزی افتادم که مهر سال گذشته یک هفته مونده بود به از دست دادن نی نیمون منو بابایی رفتیم طرقبه و کلی بهمون خوش گذشت و چند روز بعد خدا نی نیمونو ازمون گرفت یعنی خودش دوست نداشت توی این دنیا باشه هیچ وقت درد اون روزها رو فراموش نمی کنم نمی دونم حکمت خدا موندم اون موقعه اینجوری بودم والان شما ورجها کلی به مامانی حال می دادین یک چیز دیگه هم فهمیدم که عاشق خرید کردن هستین وقتی توی بازارم اصلا اذیت می کنین و فقط ذوق می کنید که مامانی براتون چیزی می خره عسلهای مامان این هفته هم تموم شد و از فردا توی 34 هفته میرین خدا می دونه چقدر خوشحالم این هفته هم به خوبی گذشت چند روز پیش دکتر بودم خانم دکتر برای 26 مهر برام وقت گذاشت شاید کمی زودتر البته اگه شماها عجله نداشته باشین و تا اون روز اتفاقی نیفته مامان داره لحظه شماری می کنه تا زودتر ببینتتون خدایا ممنون که کمکم می کنی توی این 5 هفته هم یارو یاورم باش فرشته هام سالم و سلامت به دنیا بیان و بزرگشون کنم دوستتون دارم خیلی زیادددددددددددددددددماچماچماچماچماچماچ

 

می بوسمتون قند عسلهای من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مرمر
18 شهریور 91 0:02
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم




سلام خاله مرمر شرمنده من الان نامه شما رو دیدم خیلی دوست داشتم برای ریحانه جون رای بدم ولی شرمنده کمی حالم خوب نبود دیر امدم توی نت امروز هم 23 هست دیرشده شرمنده عزیزم

مامان تارا و باربد
18 شهریور 91 12:42
مبارکه عزیزم ایشالا مبارکشون باشه به سلامتی مراقب خودت باش مامان خانم گل


سلام مامانی باربد و تارا خوبی جوجه های نازت خوبن ماداریم میریم توی 35 هفته انشاله چیز دیگه ای نمونده خدا بخواد و مشکلی پیش نیاد نی نی هام 26 مهر دنیا میان برام دعا کن مامانی تا مثل تو ازمشکلاتم بربیام و بتونم فرشته ها مو بزرگ کنم حتما ازت کمک می گیرم برای نی نی ها اگه وقت داشته باشی دوستتون دارم ببوس فرشته هاتو نی نی های منم سلام میرسونن ..........
Man & Ma
19 شهریور 91 11:05
____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶__¶¶¶_________¶¶¶
________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
_____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
_____¶___¶_________________¶
______¶___¶_______________¶
______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
_____¶___¶_¶____¶___¶___¶
______¶______¶___¶¶¶___¶
_______¶______¶¶_____¶¶
________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
_________¶______________¶
___________¶¶¶¶___________¶
_____________¶________¶____¶
_______¶¶¶___¶_________¶____¶
______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶
______¶______¶_______¶____¶_¶
______¶______¶______¶_____¶¶
______¶_______¶_____¶_____¶

زود بیا آپیدم .
منتظر حضور گرمت هستــــــــم .


اینم وبلاگ نی نی جونمون

www.fan2ghe-maman.niniweblog.com

سلام
خوش به حالت که 2 قلو داری
منم عاشق 2 . 3 قلو بودم اما با اینکه تو فامیل سابقه 2 قلویی زیاد داشتیم نشد
کاره خاصی کردی که خدا بهت 2 تا قند عسل داد یا داروی خاصی مصرف کردی ؟
میشه راهنماییم کنی ؟
راستی شما هم مشهد زندگی میکنین ؟
دکترت کیه ؟






سلام عزیزم خوبی قربون اون فندقت بشم اره عزیزم من مشهد هستم دکترم انصاری و بیمارستان پاستور نی نی هامو به دنیا میارم چیز دیگه ای نمونده انشاله اگه مشکلی پیش نیاد ماه دیگه 26 مهر نی نی هامو رو به دنیا میارم ما ارثی داریم خواهرم هم دوقلو داره ولی یک پسر و یک دختر ولی نی نی های من دوتا دخمل هستن خدا خواسته دوقلو داشته باشم خودش هم تا الان کمکم کرده بقیه راه هم محتاج اویم و کمکم کنه سالم به دنیا بیارمشون و بزرگشون کنم تور خدا برام دعا کن تا فرشته هامو سالم به دنیا بیارم عکس جوجه هامو برات میفرستم انشاله اگه بهتر شدم خیلی مواظب خودت و فندقت باش عزیزم