یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

شیطون های مامانی

1391/6/11 0:02
نویسنده : سارا مرادی
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های من خوبین

 سلام سلام امروز جمعه و 10 مرداد هست و فردا شما میرین توی هفته 33 خدایا نمی دونی چقدر خوشحالم این هفته هم به خوبی پشت سر گذاشتیم الان براتون دعای عهد گذاشتم کلی دارین تکون میخورین اخه خیلی دعای عهد و دعای ال یاسین رو دوست دارین هرموقع این دعا رو می زارم هردوتا تون بیدار میشین و کلی برای مامانی تکون می خورین عزیزانم امروز صبح نیمه شب کلی باهاتون حرف زدم و ازاینکه به حرفهای مامانی گوش دادین و بعدشم عکس العملی نشون دادین خیلی ممنونم عزیزانم خیلی دوستتون دارم کم کم اتاقتون داره تموم میشه بعدا عکس می گیرم و میزارم توی وبلاگتون چند روز پیش رفتم خرید و براتون خوشخواب عکش فرشته گرفتم خیلی نازه وقتی بزرگ تر که شدین برین توی تختون و بندازین روی خودتون و ازش لذت ببرین بازم هنوز خریداتون مونده و مامانی هنوز کامل نکرده امروز یک اقا امد کمدتون رو درست کنه ولی زود رفت قرار شد فردابیاد کامل کنه خدا کنه زودتر تموم بشه و توی این هفته هم برم وسایل تزیینی برای اتاقتون بگیرم و اتاقتون رو تموم کنم کم کم باید ساکتون رو ببندم و اماده باشم فرشته های من مامانی داره برای دیدنتون لحظه شماری می کنه نمی دونین چقدر دوست دارم روی ماهتون رو ببینم و اون دستهای کوچلو و اون پای کوچلوتونو رو ببوسم و اون صورت لطیفتون رو نوازش کنم اییییییی خدا یعنی میشه اون لحظه ها رو ببینم خدایا شکرت این هفته هم به خوبی تموم شد .......ماچماچماچ

 

خیلی دوستتون دارم عسلهای من مامان سارا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تارا و باربد
11 شهریور 91 0:15
خانمی برای خودت و جوجه های مسافر آرزوی سلامتی دارم امیدوارم مدت باقیمانده زندگی جنینی رو به سلامت سپری کنن و به راحتی و سر موقع بیان تو بغل مامان و بابای مهربونشون ..... خیلی مراقب خودت باش


مرسی عزیزم شما هم مواظب فرشته های قشنگ باش امیدارم بتونیم دوستان خوبی برای هم باشیم من خیلی دوست دارم از تجربیات شمااستفاده کنم ممنون میشم راهنمایی کنی فرشته هاتو ببوسس بایییییییی