یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

عسلهای مامان چرا کم لگد می زنین

1391/7/1 20:45
نویسنده : سارا مرادی
477 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های قشنگ مامان

امروز اول مهر هست و تابستون گرم تموم شد چقدر این تابستون برای مامانی سخت بود خیلی گرمم میشد و گاهی به حد انفجار می رسیدم و شکر خدا دومین فصل خوب خدا رو هم پشت سرگذاشتیم عسلهای مامان از امروز رفتین توی 9 ماه هفته 36  هورااااااااااااا 8 ماه تموم شد الهی قربونتون برم بوووووووووووووووووووووس

چیزی نمونده تا بیایین توی بغل مامانی روزها برام هی داره سختر میشه و دردهام هم بیشتر ولی همه رو تحمل می کنم به خاطر شما فرشته های قشنگم چند روزی هست کم تکون می خورین البته یکتا کمتر خیلی نگرانم فقط براتون دعا می کنم که سالم وسلامت باشین و سرموقعه بیایین توی بغل مامانی عسلهای مامان فرشته های من بعضی وقتها نمی دونم از خدا به خاطر این برکتها که داره به خونمون اضافه میشه چطوری تشکر کنیم چند روز پیش از دستتون خیلی خندم گرفته بود بهتون می گفتم پاتونو بیارین بالا تو ورجکم یکتا قشنگ پای قشنگتو بالا میاوردی وبه یگانه می گفتم دستتو بیار بالا دستشو بالا میاورد از خنده اشکام سرازیر شده بود کلی ذوق کرده بودم الهی قربونه خدا برم که دوتا فرشته باهوش داره بهم می ده تا ازشون مواظبت کنم و بزرگشون کنم خدایا بزرگیت رو شکر شکر شکرشکر شکر شکر

 

دوستتون دارم قند عسلهای مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تارا و باربد
2 مهر 91 10:36
سلام به مامانی و تمشکای تو دلیش خوبی مراقب خودت هستی دلیل کمتر تکوناشون اینه که طفلی ها جا ندارن ایشالا به سلامتی بیان تو بغلت خودت هم خیلی استراحت کن تا موقع زایمان


مرسی مامانی جونی تاراو باربد عزیزم شما هم همینطوری بود اخه یک ورجکم خیلی تکون می خورد حالا اون هم کم تکون می خوره
آرام
3 مهر 91 8:57
سلام خانمی ,ایشالله که خودتون ودخترهای گلتون این چندروزروهم به سلامت سپری میکنید و بچه های نازتون به دنیامیان,داشتن دوقلو عالمی داره ,شادوسلامت باشید


مرسی عزیزم خیلی ممنون برامون دعا کنین جوجه های منم سالم و سلامت به دینا بیان
زینب (مامان امیر عباس)
3 مهر 91 16:11
سلام عزیزم ...انشالله تا چند روز دیگه این سختیها جاشونو با شیرینی داشتنشون عوض میکنن . مامان فرشته های پاک واسه من دعا کن


مرسی عزیزم حتما برام دعا کنین فرشته ها سالام دنیا بیان خیلی ممنون .......