یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

یک نگرانی مامانی

1391/6/25 15:52
نویسنده : سارا مرادی
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلهای مامان خوبین

عزیزای مامان خیلی نگرانم شما توی این هفته رشد نکردین   

هر هفته یک سانت به شکمم اضافه می شد ولی این هفته زیاد نشده خیلی نگرانم نکنه اتفاقی براتون افتاده باشه عسلهای مامان هرگز دوست ندارم براتون کوچکترین اتفاقی بیفته و هرگز خودمو نمی بخشم کاش می شد ادمها از درون خودشون باخبر میشدن و هیچ وقت نگران هم نمی شدن خداجونم خودت مواظب فرشته های من باش و همیشه برای سلامتیتون دعا می کنم عزیزای مامان   قلبقلبقلبقلب

                                                                                                    

                                                                                                        خدای مهربون

مواظب فرشته های من باش

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساقی و محمد
15 خرداد 91 14:00
سلام.امیدوارم که هر سه تایی تون خوب و سلامت باشید.نگران نباش گلم.همه چی درست میشه.اگه دوست داشتی لینکمون کنید و بعد خبر بدید تا ما هم شما رو لینک کنیم.





سلام خوبین ممنون از اینکه دل دادی میدین رفتم سونو گفت همچی خوبه فقط کمی درد دل دارم هرروز یک دردی دارم نمی دونم کدوم طبیعی کدوم غیر طبیعی هست بازم ممنون