یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

سونوگرافی یکتا

1391/11/3 10:01
نویسنده : سارا مرادی
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تمشکهای شیرین مامانی

 

سلام عسلهای مامانی دیروز 9 ربیع الاول بود و روزی بود که خدای مهربون شما دوتا رو توی دل مامانی کاشت خدایا شکرت که دوتا فرشته مهربون بهم دادی و9  ربیع آغاز امامت اقامون امام زمان (عج) هست پارسال منو بابایی تواین ماه رفتیم قم از اقامون خواستم وساطتم کنن و خدای مهربون بهم یک فرشته نازبده و منو از تنهایی دربیاره غافل از اینکه دوتا فرشته توی دلم درحال رشد کردن بودن صحنه جالبی بود وقتی رفیتم نامه برای اقا بنویسیم خاله فاطمه مامانی مبینا و مادرجون نامشونو توی صندوق پیشنهادات جمکران انداخته بودن کلی خندیدم هههههههههه قهقههقهقههقهقههقهقههقهقهه

نمی دونم از کجا بگم توی این چند روز یکتا خیلی اذیت کردی دائم درد دل بودی هرچی که برای درد دل بود بهت دادیم بازم دوبارشدید گریه می کردی و فقط جیغ می زدی بابابایی بردیمت دکتر و سونوگرافی از تمام شکم .سر.کلیه وتمام اجزاء شکمت مامانی سونوکرد خیلی ترسیده بودم خدای نکرده مشکلی نداشته باشی ولی اقای دکتر که سونو رو دید گفت هیچ مشکلی نداره و کاملا سالمه فقط درد دل داره نمی دونم این درد دلهای تو کی تموم میشه که دیگه اون صورت قشنگتو بارونی نبینم خدایا کمکم کن مهربونم با فرشته هامو سالم و سلامت و صالح بزرگ کنم ..................................


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Man & Ma(مامان فاطمه ناز جون)
3 بهمن 91 10:08
صندوقچه ی آرزوهایم را خواهم گشود تا نگویند از هیچ پر است که یاد تو افتخاریست در دارایی دلم .... وبلاگامو به روز کردم خوشحال میشم ازشون بازدید کنی لطفا نظر فراموش نشه www.metwooo.blogfa.com www.fan2ghe-maman.niniweblog.com