یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

سلام سلام جینگیلیهای من

1391/10/27 20:39
نویسنده : سارا مرادی
393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فلفلی و قلقلی مامانی قربونتون برم

 

خوبین حالتون چطوره من که خیلی بدم ولی مثل اینکه شما هم بد نیستین دیروز اخر صفر بود و شهادت امام رضا(ع)  خیلی دوست داشتم دیشب حرم بودم براتون دعا می کردم و اقا می خواستم همیشه سالم و سلامت باشین و هیچ وقت درد نداشته باشین عزیزای دلم دیشب اخر شب که اول ربیع الاول می شد منو و خاله مهتاب و مبینا جونی و دایی علی و دایی امیرحسن  رفیتم نیمه شب در مسجدها شمع روشن کردیم و برای سلامتی شما دوتا کلی دعا کردم البته هول هولکی چون هنوز یک مسجد بیشتر نرفته بودیم که بابایی زنگ زد و گفت درد دلاتون شروع شده و دارین خیلی گریه می کنین و منم خیلی زود خودمو رسوندم نتونستم همه مسجدها رو برم خلاصه وقتی برگشتم قیافه بابایی واقعا دیدنی بود از ترس چشماش قرمز شده بود یگانه خوابیده بود و یکتا هنوز بی تابی میکرد سریع شربت درد دلشو دادم اونم اروم شد و خوابید اون شب هم به حرف بزرگ ترها کردم چوبشو خوردیم دیگه با بابایی تصمیم گریفتیم تا 5 ماهگی تموم نشده چیزی جزءشیر چیزی بهتون ندیم الهی قربونتون برم که هرروز شیرین تر میشین  و شیطون تر یک چیز دیگه که مامان بد بودم داشتم نخنهای یکتا رو می گرفتم که هواسم یه تلویزیون پرت شد و انگشت پوستشو گرفتم وای الهی قربونت برن که خواب بودی و بیدار شدی کمی گریه کردی و بعد با همون دست انگشت منو گرفتی و خوابیدی مامانی رو ببخش عزیزم فدای اون دست کوچلوت بشم مادر 

قربون اون دستهای کوچولوت برم مامانی بوسسسسسسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تارا و باربد
25 دی 91 11:51
سلام گلم خوبی قبول باشه برای دل درد بچه ها می تونی عرق زیره یا رازیانه رو امتحان کنی کامل نفخ بچه ها رو برطرف می کنه البته به قدار کم گریپمیکچر هم خیلی خوبه


باشه فردا می خرم و بهشون میدم انشاله که بهتر بشم هرچند شما باتجربه هستین و حتما بهتر میشن راستی شما برای جوجه هات از کلی غذایی کمکی رو شروع کردین الان هنوز زوده برای حریره بادام به نظرتون ............
مامان تارا و باربد
26 دی 91 8:12
سلام گلم خوبی بچه ها بهتر شدن ؟ برای غذای کمکی دکترا میگن 6 ماه به بالا ولی برای دوقلو ها از 4ماه به بعد بد نیست من خودم از 5/4 ماهگی شروع کردم با سرلاک برنج از خیلی کم شروع کن مبادا حساسیت نشون بدن حریره بادام هم خیلی خوبه ولی اونم از کم باشه بهتره غذای خیلی پر خاصیتیه


مرسی عزیزم چشم من از 5.5 ماهگی شروع میکنم از سرلاک برنج باید از داروخانه ها بگیرم خیلی ممنون که جواب پیامو میدین