یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

بلاخره واکسن 4 ماهگی تونو زدیم

1391/11/7 13:09
نویسنده : سارا مرادی
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلهای قشنگم و مهربونهای مامانی

امروز 7 بهمن بود و رفتیم واکسن هاتونو زدیم دوباره یکتا خیلی گریه کرد

ولی دخترم یگانه فقط موقعه ای که واکسنشو زد خیلی گریه کرد الهی برگردمشون جوجه هامو که خیلی دردشون اومد من که نتونستم نگاه کنم صورتمو برگردونده بودم و پاهای یکتا و یگانه رو نگاه داشتم خدایا شکرت که بلاخره این هم به خیر گذشت دخترهای قشنگم خیلی تپل نشدین ولی کمبود وزن هم نداشتین

یگانه :6 کیلو بود و قد 61 ودورسرش هم 39.5 بود

یکتا : 6.700 کیلو بود و قد 65 و دور سرش هم 40.5 بود

دوست داشتم ازاین بهتر می بودین ولی خوب انشاله تا 6 ماهگی خوب تپل و مپل بشین دخترهای قشنگم الان تازه برگشتیم و شما هر دوتا تون خوابیدین   یکتا همش توی خواب غرغر می کنه نمی دونم از درد هست یا چیز دیگه ای ولی چشاشو باز نمی کنه چون خوابش میاد خدا کنه که اذیت نکنن و تب هم نکنن خدایا کمکم کن تا این روز هم به خوبی تموم بشه دوستتون دارم خیلی زیاد مامانی سارا

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تارا و باربد
9 بهمن 91 13:40
ایشالا به سلامتی و میمنت سبز و پاینده باشید


مرسی انسیه جون ممنون انشاله تاراوباربد هم 120 ساله شن جوجه های ناز خاله خیلی دوستشون دارم ازطرف من اون لپهای نازشونو یک گاز کوچولو بگیر و چونشونو هم ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس