یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

حرف زدن دخترم یکتا بوسسسسسسس

1392/1/23 20:31
نویسنده : سارا مرادی
481 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام جوجه های مامانی

 امروز صبح که ازخواب بیدار شدم

 

روزخوبی برای من بود کلی ذوقیدم برای حرف زدن دخترم یکتا خانم الهی مامانی دورت بگرده دخترکم مثل همیشه حریره بادموتو رو دادم عوضتون کردم و یکتا همش غرغرمیکرد خوابش میومد اومدم که بغلش کنم ببرمش توی گهوارش سه بار گفت مامان وای خدایا چه صدای قشنگی داشت از تعجب داشتم شاخ درمیاوردم و هم ذوق مرگ شده بودم بلخره دخترم یکیشون اسمو صدا زد همیشه ارزوی این لحظه رو داشتم که صدام کنن مامان خیلی حس شیرینی هست که واقعا بدونی مادر هستی و دخترت داره صدات میزنه یک بوس قشنگش کردمشوگذاشتم توی گهوارش

چند روز پیش رفتیم برای کنترل بچه ها برای شش ماهگیشون چون ایام عید تعطیل بودن دیرترشد :

یکتا : وزن 7.900 . قد :69   دورسرش : 42.5

یگانه: وزن  7.250 .قد :66  دور سرش:41

خلاصه همچیزشون خوب بود شکر خدا ماه دیگه هم وزن گیری دارن برای اینکه چون غذا خورشدن ببینن که وزنشون زیاد میشه یا نه یک خبر خوش دیگه هم اینکه یکتا خانم نشستنو یاد گرفته دختر گلم قشنگ میشینه البته هنوز خیلی تعادل نداره مثلا نمی تونه قشنگ نشسته پشت سرشو بتونه ببینه ولی خوب این گل دخترم هم میشینه هم راه میره هم خوب غلت میزنه اما یگانه تنبله از چاش تکون نمی خوره فقط کمی با روروکش البته اگه دلش بخواد راه میره خیلی با هم فرق دارن ورجکها 




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بردیا
21 فروردین 92 13:13
سلام پسرم توی جشنواره آتلیه سها شرکت کرده. خوشحال میشم بهش رای بدین http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 بردیا شورگشتی یا از وبلاگمون هم میتونید برید و رای بدین http://bardia_ghelgheli_felfeli.niniweblog.com/
مامان تارا و باربد
26 فروردین 92 14:15
سلام عزیزم خوبی مبارکه می دونم خیلی شیرینه می بوسمتون ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید


ممنون عزیزم انشاله شماهم همیشه شاد باشبن بوس واسه فرشته هام
عرفان خان
29 فروردین 92 15:35
سلام دوستای خوبم ... یگانه و یکتای عزیزم ...
وبلاگ نازی دارید ولی حیف که عکسای نانازترتون داخلش نیست و من نتونستم ببینمتون ... میایید با هم دوست بشیم ؟؟؟


سلام عزیزم ممنون ولی من عکس از دخملام زیاد گذاشتم عکسهای جدیدشون هم میزارم تعجبه شما نمیتونید ببینید عکسهارو منم دوست دارم باهاتون دوست شم من لینکتون میکنم ممنون میشم شما هم به وبلاگمون سری بزنید
مامان سبحان جون
5 اردیبهشت 92 17:53
```````` * ` ` * ` ` *
'```````` 0 ` ` 0 ` ` 0
```````` ||___||___||
```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` *
```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0
'```_||_{_______”_____}_||_
```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\}
```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ه
```{_____________”________}

♫ ♪ ♫تولد تولد تولدت مبارك♫ ♪ ♫
دوست عزیزم با عکس های تولد سبحان جون اپم


چشم حتما میام عکسای گل پسرتو ببینم
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
11 اردیبهشت 92 17:01
تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق

لبخند مهربان تو جا در تنم دمید

فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو

دست نوازش تو به فریاد من رسید

ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر و روز زن بر شما مبارک


مرسی ممنون عزیزم روز شما هم مبارک مامانی خانم ماشاله چه پسر باهوشی داری دخملای من خیل تنبل هستن توی هشت ماه هستن تکتون نمی خورن فقط با روروک راه میرن روی گل پسر نازتو ببوس

سولماز
20 اردیبهشت 92 22:50
وایییییییییییی خدای من اینا چقد جیگر و دوست داشتنی ان.خدا حفطشون کنه


مرسی سولماز جونم چشاتون قشنگ میبینه من ادرس وبلاگتونو ندارم ممنون میشم برام بفرستین