یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

هوااااااااااااااااااااافرشته های من هشت ماه شدن

1392/3/6 20:08
نویسنده : سارا مرادی
391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام پرنسس های مامانی

 

الهی دورتون بگردم که هشت ماه از زندگی قشنگتوتنو پشت سر گذاشتین و برای خودتون خانمی شدین ورجکهای نازم خدایاشکرت که توی این مدت همیشه در کنارم بودی خدایا هیچ  وقت تنهام نذار ممنونتم معبودم ..................

از شیطون کاریهاتون بگم که تمومی نداره چند روز پیش که گذاشته  بودمتون داشتین کنار هم بازی میکردین یکتا پای یگانه رو دندون کند و حسابی جاش سیاه شد یگانه هم اینقدر گریه می کردی که هرکاری کردم ساکت نمی شدی یکتا داره برای چهار دسته پا تلاش میکنه و مهارت کافی پیداکردین با راه  رفتن با روروکتون یگانه کمی غلت میزنه ولی در کل هنوز تنبل تشریف دارن برای حرکتهای دیگه زیاد تلاش نمی کنه فقط میخواد راه بره زودتر یکتا داره دندون سومش هم در میاد امروز طفلکم هم تب داره هم اسهال شده خیلی نگرانم که مریض نشه یک موقعه از گذشته بگم که روز پدر بود و من برای باباییتون دوتا کادو از طرف شما دوتا ورجکها گرفتم و تقدیم پدرتون کردم دل نوشته  : همسر عزیزم روزت مبارک انشاله که همیشه سایه پرمهرت بر سرمن و فرشته های نازمون  باشه و هیچ وقت رنگ غم و قصه نبینی عزیزکم ممنونم که توی هرلحظه با هم بودنمون یارو یاورم بودی و نگاه  گرمت همیشه خستگی رو از تنم بیرون میکنه و همیشه و هرلحظه از اینکه در کنارت هستم خدا رو شکر میکنم خدای مهربون کمکمون  کن تا این اشیانه  کوچکی که دارین هیچ گاه خراب نشه خدایا شکرت ....................

خبرهای جدید هم که خاله جون یگانه و یکتا چند روزی امده  بودن پیشمون کلی خوشحال شدین البته  شما ورجکهای حسابی خاله رو اذیت کردین و ما هم هیچی از با هم بودنمون نفهمیدیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تارا و باربد
7 خرداد 92 10:22
سلام گلم 8 ماهگی فرشته ها مبارک امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید در کنار هم
اوضاع و احوال خودت چطوره عزیزم سرحالی


ممنون عزیزم ببخشید دیر جواب دادم اوضاع و احوال خودم که حسابی پنجر شدم که نگو باورت میشه انقدر روزها سرم شلوغ میشه که نمیتونم حتی سرمو شونه کنم بس که درگیر این دوتا شدم هرچی هم بزرگتر میشن نگرانی های منم بیشتر میشه خوب توکلم به خداست که انشاله یاورم بشه همیشه گلهای نازتو ببوس
مریم--------❤
16 خرداد 92 11:44
مبارک باشه عزیزم
مریم--------❤
16 خرداد 92 11:44
سلام اگر دوست داشتین بیاین وبم بهم بگین تا لینک کنم شما رو