یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

هورا هوراااااااااااااااا

1391/6/5 18:00
نویسنده : سارا مرادی
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلهای مامان خوبین

امروز مامانی هم خوشحاله و هم ناراحت  خوشحالم به خاطر اینکه 7 رو تموم کردیم رفتیم توی 8 ماه هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااو ناراحت به خاطر اینکه مامان ازمایش داده قند خونم بالا بود مامانی دیگه نمی تونه چیز شیرین بخوره تا شما شیطون بلاها براش تکون بخورین قربونتون برم کاش مامانی قندش بالا نبود. الان باید رژیم بگیرم و کم غذا بخورم تا مشکلی برای شما فرشته های مامان پیش نیاد حرکهاتون خیلی کمتر شده ولی محکمتر لگد می زنین عسلهای مامان برام مامانی دعا کنین تا به خوبی این دروه رو پشت سر بزارم و بیاییم توی بغل همدیگه چند روز پیش مامانی رو خیلی ترسوندین عسلهای مامان دلم شدید درد گرفت و گفتم خدای نکرده مشکلی براتون پیش نیومده باشه برای همین رفتین بیمارستان با بابایی شکر خدا بعد از سونو کیت و یک سونوگرافی مشکلی براتون پیش نیومده بود و وزن دقیقتون هم یگانه 1750 و یکتا 2 کیلو شاید بیشتر بود قبلا یک سونو دیگه رفته بودم وزنتون رو بیشتر گفته بود نمی دونم کدون یکی دقیق تر بوده ولی شکر خدا همچی خوب بود فقط الان نگران قند خونم هستم که بالاست خیلی سخته رژم گرفتن نمی دونم چی بخورم تا برای رشدتون خوب باشه همش هم میگن چیز شیرین برای جنین خوبه و باعث رشدش میشه ولی دیگه نباید شیرینی بخورم مامان تا بتونم رعایت می کنم عسلهای مامان خیلی دوستتون دارم خدا کمکم کنه و این چند هفته مثل باد برام بگذره و فرشته های قشنگمو ببینم خدایا یعنی میشه من اون روز رو ببینم دوستت دارم خداجونم ماچماچماچ

می بوسموتون فرشته های قشنگ ناز مامانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)