یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

جوجه های من دو ماهه شدن

1391/9/4 10:10
نویسنده : سارا مرادی
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلهای مامان و بابا

 

امروز شنبه 4 اذر هست فردا 5 اذر شما میرین توی سه ماه خدا میده توی این دوماه چقدر مامانی رو اذیت کردین ولی الان بهتر شدین اون خنده های شیرینتون سختی رو از دل مامانی دور میکنه عسلهای مامان خیلی وقته که نتونستم بیام و خاطرات شیرینتوتو رو بنویسم ولی از این ماه به بعد تا فرصت کنم زودی میام و خاطراتتونو توی وبلاگتون میزارم الان بابایی خوب خوابیدین و من فرصت  رو غنیمت شمردن و امدم به وبلاگتون سر بزنم روز دوشنبه باید بریم و واکسن هاتونو بزنیم خدا می دونه چقدر توی این هفته مارو اذیت کنین با این واکسن زدن یکتا دوهفته هست که دل دردهای شدیدی میگیره و کلی دکتر بریم تا کمی بهتر شده طفلکم اینقدر جیغ زده که صداش گرفته و دیگه  نمی تونه خوب گریه کنه فقط ناله می زنه دل منو کباب می کنه کاری هم نمی تونم براش بکنم دکتر میگه تا 4 ماهگی خوبه میشه این قولنج کودکان هست از 1.5 ماهگی شروع میشه تا 4 ماهگی خوب میشه همش دعا می کنم زودتر بگذره تا عسلم اینقدر درد نکشه و زود خوب بشه جوجه ها ی مامان که الان کمی فهمیده تر شدین و دوست دارین باهاتون بازی کنن وزنها تون هم هنوز نی دونم تا روز دوشنبه بریم و وزنتون کنیم قشنگهای مامان هرروز ازخدا تشکر می کنم برای اینکه دوتا فرشته رو بهمون هدیه داده دوستتون دارم مامانی ..................

خیلی دوستتون دارم مامان سارا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)