یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

چند تا از عکسهای جوجه های من

1391/9/5 16:32
نویسنده : سارا مرادی
1,521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسهای مامانی امروز کمی وقت کردم که چند تا عکسهای شما رو توی وبلاگتون بزارم

این عکس یگانه عزیزم هست قل اول خاله ریزه مامان البته الان بزرگ تر شده عسلم

اینم عکس یکتای مامانی  قل دوم جوجه هام اصلا شبیه هم نیستن قربونشون برم .....

 

اینم لبخند ملیح دخترم یکتا ...............................................................................

 

دخترم نمی دونم تو چه فکری هست  شیشه ام به دست خودش گرفته و شیر می خوره

فداش بشم ...................

عکس یگانه مامانی رفته زیر پتو خودشو پنهان کرده قربونش برممممممممممممممممممممم

این جوجه هام هردوتاشون در حال شیر خوردن بودن که صورتهاشون خیلی کثیفه هههههههه

 

این عکس روزهای سخت منه روزهایی که برای هیچ کسی خدا نیاره که جوجه هام زردی

شدید داشتن و زیر دستگاه بودن تا سه روز ..

این خاله ریزه یگانه هست که الان 1.900 شده زیر دستگاه وزنش خیلی کم شد ............

اینم یکتای منه مثل اینکه زیر دستگاه گرم خیلی بهش خوش می گذره  الان یکتا وزنش 2.500 شده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان تارا و باربد
5 آذر 91 16:18
سلام عزیزم خوبی 2 ماهگی دردونه های نازمون مبارک ایشالا به سلامتی ماشالا به جونشون خدا حفظشون کنه 120 ساله بشن نازن ماشالا امیدوارم حال و احوال خودت هم براه باشه و همیشه سرحال باشی دلم براتون تنگ شده بود مرتب می اومدم می دیدم خبری از آپ جدیدت نیست همیشه براتون آرزوی سلامتی دارم برات میل کردم چک کن ببوس خوشگلای نازتو برای واکسن فردا هم اصلا تو فکر نباش قبل از رفتن بهشون قطره استامینوفن بده برای گرفتگی بینی هم می تونی تو خونه از دستگاه بخور استفاده کنی و همیشه محیطو مرطوب نگه داری یا اینکه یک قزره گیاهی هست به اسم منتول تمام داروخانه ها دارن روی بینی و پیشونی بچه ها بزن البته خیلی کم اسانس نعناست و خیلی سریع بینی بچه ها رو باز می کنه از قطره های مرسوم که داخل بینی می ریزن خیلی بهتره تو دستگاه بخور هم می تونی بریزی ما هنوز هم برای رفع گرفتگی بینی تارا و بازبد از منتول استفاده می کنیم به خدای بزرگ و مهربون می سپارمتون
عادله
6 آذر 91 10:55
خدا این فرشته های زیبا رو برایت حفظ کنه عزیزم، از طرف من گونه هاشونو ببوس


مرسی خیلی ممنون عادله جون انشاله نی نی شما هم سالم و سلامت دنیامیاد و روی ماهشو می بینی بوسسسس
مامان فندق جون
8 آذر 91 9:34
تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم که آن متعلق به تو ست و میوه عشقمان .... زود بیا دخترم به دنبا اومده آپیدم . منتظر حضور گرمت هستــــــــم . ░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓ _______________ ░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██ _░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓ _______________ ░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██
علی خوشتیپ
8 آذر 91 12:25
سلام خاله جون.عزاداریهاتون قبول .من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 میشه به من رای بدید.تا پنجشنبه وقت هست ممنونم
مامان علی خوشتیپ
8 آذر 91 12:25
الهییییییی...خیلی بانمکن..خدا حفظشون کنه
باران قلنبه
24 آذر 91 17:52
سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5


سلام خوبین بهش رای دادم
مامان مونس
16 دی 91 2:30
سلام مامانی
من خوب درکت میکنم چون دوقلوهای منم این روزا رو داشتن و خیلی واسم سخت بود ...
خدا حفظشون کنه
بچه های من پسرن و 6 مهر دنیا اومدن


سلام خوبین
چی جالب جوجه های منم 5 مهر به دنیا امدن تقریبا همسن هستن با جوجه های شما .............