یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

ششمین حمامتون هههههههههه

1391/9/16 16:20
نویسنده : سارا مرادی
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربوتنون برم دخملای حمومی مامانی

امروز پنج شنبه بود و حدود یک هفته از واکسنتون می گذره مامانی امد و شمارو برد حمام حسابی تمیز شدین چون کوچولو هستین و هوا هم سرد کمتر می بریمتون حمام که خدای نکرده سرما نخورین قربونتون برم عکس هم ازتون گرفتم عکسهای حمومی چنان خسته شده بودین که لباس تنتون کردم غش کردین و

خوابیدین .......................................

 

بله عسلهای مامانی چند تا عکس از خستگیتون هم گرفتم که براتون می زارم ................

یگانه غش کرده و تا الان که ساعت 3 هست هر کار کردم بیدار نشد قربونش برم عزیزممممم

عزیزم قربونت برم که عکس می گرفتم ازت عصبانی می شی و همش اخم می کردی بوسسسس

اینم عسل دیگه ام یکتا عزیزم که غش کرده قربونش برممممممممممممممممممم بوسسسس

دوستت دارم که انقدر ناز خوابیدی جوجه مننننننننننننننننننننننننننننن بوسسسسسسسسسسسسس

اینم یک لبخند ناز از دخترم یکتا دوسستون دارم عزیزانمممممممممممممم بوسسسسسسس

خلاصه عزیزای دلم حسابی خسته شده بودین و تا 3 عصر بیدار نشدین منم تونستم بیامو وبلاگتونو رو به روز کنم دوستتون دارم مامان سارا .........................................ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تارا و باربد
18 آذر 91 10:55
الهی فدای این خوشملای نازنازی ماشالا به جونشون ببوسشون به جای من سارا جون خودت خوبی بهتر شدی [

مرسی انسیه جونی خوبم شما خوبین فرشته های قشنگت خوبن یگانه و یکتا سلام میرسونن به تاراو باربد بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان فندق جون
24 آذر 91 10:55
____████████__________ ▌
___███____███_________ █
___██_______██__________▌
__███________█__________▌
__▌●█________█_________█
__███_______ █_________█
___██_______█________██
____________██_______██__▌
____█______██______███_ █
_____▌_____██_____████_█
__________███___█████_█_█
________███__██████__█_█
______███__████____██_█
_____███_█████_████_█
____████_██████_███_█__▌
___████_█ █__███ _█__██_▌
__█████_████_▌_█_███_▌
_█████_██___██___██_█
_█████_███████_███__█__██
_███_▌███___██____██_███
_███_▌█████___███__█__█
_████_▌▌___█__█_██████
__██████_████__▌_████
___█████_____████████
._=--███████████████
_=--=_-████████████
=--_=-_=-█████████

,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~- .*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.

آپم زود بیا



من دیر دیدم پیامتو عصر دیدم چه موقعه هایی اپی که منم بیام البته اگخ بتونم