یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

دل شکستن مامانی

1391/9/24 15:57
نویسنده : سارا مرادی
467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم ................

اموز مامانی حسابی دلش شکست از دست یکتا امروز هر موقعه که مامانی شیرشو به یکتا می داد زبونشو بیرون می اورد و بهش حالت تهوع دست می داد و بعدشم گریه می کرد گرسنه بود رفتم براش شیرخشک درست کردم شیشه رو گرفت و خورد توی اون لحظه دلم واقعا شکست که هنوز کمی شیر دارم ولی این دوتا هیچ کدومشون شیرمنو نمی خورن و کلی گریه کردم دیگه نمی دونم چکار کنم داروهای تلخو بهتر از شیر مامانتون می خورین قبل از دنیا امدم شما تمام عشقم و فکرم شیر دادن به شما بود و بااین کار خودمو راضی می کردم که روزی بشه فرشته هام از شیره وجود خودم بخورن من خودم وقتی کوچولو بودم 6 ماه شاید هم کمتربیشتر شیر نخوردم برای همین مصمم بودم که به حداقل تا 6 ماه فقط شیر خودمو بدم بهتون ولی چه فایده موقعه ای که دنیا امدین دو روز اول من شیر نداشتم و شما هم از گرسنگی جیغ می زدین و بهتون شیرخشک دادن اون براتون بهتر امد روز سوم که شیر داشتم شما دیگه شیرمامانی رو نمی خوردین یگانه که خیلی کوچولو بود ونمی تونست شیربخوره فقط یکتا اونم گاهی دوست داشت بخوره اونم تا امروز دلمو شکست و رسم علام کرد که نمی خواد شیرمامانشو بخوره منم نمی تونم با زور بهتون شیربدم فقط تا وقتی که بتونم براتون می دوشم و توی شیشه بهتون می دم انقدر وقتمو هم می گیرن که هیچ وقت برای دوشیدن شیر هم نمی کنم عزیزانم اینجا اینا رو براتون نوشتم که بزرگ شدین نگین چرا بهتون شیرخودمو ندادم بدونین من خیلی مامان بدی نبوم سعی خودمو کردم ولی ..................نگران نتونستم راستی چند تا عکس جدید ازتون گرفتم که می خوام براتون بزارم

این چشمان دخترم یگانه موقعه خواب هست قربونش برم ..........................................

اینم چشمان دخترم یکتا ست موقعه خواب قربونش برم ........................................

این عکس دخملیم یگانه هست کچلی مامان قربون خنده هاشم بشمممممممممممممممم

اینم خنده اش از نزدیک دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم بوسسسسسسسسسس

این عکس دخترم یکتاست که با عروسک مامانش عکس گرفته ببخشید دخملام با لباس خونه هستن و کثیف پسیف هم هستم هههههههههههههههههههههههههههههههههه

اینم عکس یگانه مامان که با عروسک مامانش عکس گرفته این عروسک 20 سال سن داره ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه برای همین خراب شده قربونش برممممممممممممممممممممممممممممممممممم بوسسسسسسسسسسسسسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ساجده
24 آذر 91 16:05
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم


سلام بهش رای دادم ....
بهار مامان ناریا
24 آذر 91 16:54
وای سارااااااااااااااا
ماشالله وروجکات چهنازشدن خانمی شدن برا خودشون
خاله قوربونشون بره
چشاشونعین همدیگست خدا برات نگهشون داره


مرسی خاله بهار جونی مامانی جونی ناریا جون ورجک ماچطوره خوبه یک مدتی هست دوربین همش دستمه تا از حالتهای جدیدشون عکس می گیرم هنوز نتونستم درست حسابی عکس بگیرم اینا رو هم گاهی که گریه نمی کنن و دارم عوضشون می کنم گرفتم ورجکها خیلی شیطون شدن بوسسسسسسسسسسسسسسسسبرای ناریا شما که عکس جوجتو نمی زاری ببینیم چه شکلی شده که ..........
مامان تارا و باربد
25 آذر 91 12:41
سلام عزیزم خوبی گلم قبلا هم گفتم اینقدر خودتو اذیت نکن عیب نداره ممکنه بچه ای شیر مامانشو نخوره ولی این ارتباطی به رابطه قلبی و روحی اونا نداره به هر حال دو تا هستن حتی اگه شیر خودت رو هم می خوردن ممکن بود براشون کم باشه و مجبور به استفاده از شیر خشک می شدی پس الکی خودتو اذیت نکن عکساشون خیلی خوشمله بزنم به تخته ماشالا ناز شدن حسابی هم خسته نباشی ببوسشون


سلام انسیه جونی مرسی از اینکه به وبلاگشون سر می زنی یک بوس ابدار از طرف جوجه های من برای خاله انسیه جونشون بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسخاله جونی
مامان سه قلوها
28 آذر 91 23:54
سلام عزیزم ماشالله ماه شدن.خدا حفظشون کنه.منم اوضاعم دقیقا مثه شماست .با این تفاوت که بچه ها تا 2 ماهگی از روز اول تولد ،شیرمو روزی4 بار هر کدوم میخوردن اما الان2 هفتست زیر شیرم فقط جیغ میزنن انگاری میخوان میخ بخورن.یه مدت دوشیدم اما وقت ندارم .الان فقط یه بار در روز میخورن اونم به زور.میدونم که نهایتا تا چند روز دیگه باید با شیر دادن خداحافظی کنم. خیلی دردناکه اما چاره ای نیست..راستی شیر خشک چند سی سی میخورن؟هرچند ساعت یه بار میخورن گل دخترات؟


سلام خوبی الهی بگرم جوجه هات به دنیا امدم خیلی خوشحال شدم با من فقط 10 روز فاصله داری فرشته های من 5 مهر به دنیا امدن خیلی خوشحال شدم گاهی بیاد ن با هم صحبت کنیم از خستگی هامون بگیم برای هم من که پدرم درامده الان کمی بهتر هتن وای تو چی می کشی منم توی هفته 36 زایمان کردم یکی از جوجه ها کیسه ابشو پاره کرده بود ولی منو بیهوش کردن خیلی و روز اون بیهوشی به دخترم یکتا رسیده بود کمی بالا اورد خیلی ترسیده بود راستش هول کرده بودم برای همین اصلا فرصت نشد که بگم می خوام از کمر بی حس شم فکر می کنی مشکلی برای یکتا پیش می یاد برای هوشش با گریه هاشون چکار می کنی یکتا مارو کلافه کرده از بس دل درد هست و همیشه درحال جیغ زدن هست وای با سه تا ورجک خدا به دادت برسه من کمکی ندارم تنهام و گاهی شوهرم کمکم می کنه برای همین خیلی روم فشار هست برای هیمن مجبورم گاهی بهشون خواب اور بدم که دکتر داد برای همین بتونم به کارهام برسم و تا الان که دارن سه ماهه میشن یک خواب خوب نکردم تو چه می کنی با سه تا الهی خدا بران نگهشون داره ببوسشون
مامان سه قلوها
1 دی 91 0:59
سلام عزیزم.ممنون از لطفت. تو این مدت یه تجربه ای داشتم که گفتم احتمالا به دردت بخوره.بهار منم دل درد های ناجوری داشت که به هیچ داروی گیاهی و شیمیایی رفع کولیک جواب نداد.دکترش گفت شیرشو عوض کنید 3 تا شیر هومانا و نان و سوپرامیل و امتحان کردیم.دقیقا حرف دکتر درست دراومد و سوپرامیل بهش ساخت و دل درداش کاملا خوب شد. من از اول بهشون ببلاک میدادم اخه نمیزاره یبوست شن .اما حالا فقط به بهار سوپرامیل میدم.تو هم حتما امتحان کن


مرسی عزیزم از پیامت من پیش دکترش که برم گفت نان بده نان بهشون نساخت ببخشید اسهال شدن این شیرخشک از 1ماهگی براشون دکتر بیمارستانشون نوشت اول بهش مشکلی نداشتن الان اینقدر درددل داره الان من بهش اس ام ای گلد می دم هرقوی هم 12800 میخرم حالا میرم دوازیک دکتر دیگه پرسیدم برای شیرخشک گفت شیرخشکش خیلی خوبه و دپیک دکتر دیگه بردم گفت بچه شما هم به شیر مادر و به هرشیرخشک دردل میشه گفت مجبوری تحمل کنی تا حداقل 4 ماه خودش بهتر میشه مشکلی دیگه شکرخدا ندارن فقط همین درد دلهاش هست و خواب کمشون که مجبورن ارام بخش بهشون بدم راستی نگفتین برای خواب بچه ها شما چکار می کنید شما بازم ممنون ازجوابتون جوجه هاتو ببوسسسسسسسبای