یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

شب یلدا

1391/10/3 11:09
نویسنده : سارا مرادی
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکتا عزیزم و یگانه قشنگم

  بوسسسسسسسسس

امروز یکشنبه هست و 3 دی ماه و ما الان درست 3 روز هست که وارد فصل قشنگ زمستان شدیم ولی از برف  خبری نیست هههه چند روز پیش شب یلدا بود و من و بابایی و شما دو تا ورجک رفتیم خونه خاله جونی مامان محمد پارسا خیلی خوش گذشت البته همه خاله ها و دایی ها اونجا بودن عزیزانم شما هم بچه های خوبی بودین البته اولش بعد حسابی حال مامان و بابا رو گرفتین عسلهای من و تا خونه یکتا خانم داد می زدن و به خونه که رسیدیم توی خونه ساکت شدی منو بابایی فهمیدیم که شما از مهمونی خوشتون نمی یاد و دیشب هم خونه عمو محمدرضا بودم که اونجا هم تا خونه گریه کردی و توی خونه ساکت شدی و کلی هم خندیدی راستش منو و بابایی حسابی کفری شده بودیم از دست تو یکتا که خیلی شیطونی وتا ساعت 2 هم بیدار بودی و بعد خوابیدی و تا صبح هم بیدار نشدی ورجک و روز جمعه خیلی دختر خوبی بودی دیروز صبح که از خواب بیدار شدی کلی برای مامانی خندیدی و یک کارجدید هم یادگرفتی که وقتی می خندی خیلی زیاد یک صدای مثل اینکه از خنده غش کنی هست خیلی دوست دارم زود بزرگ بشین و وقتی باهاتون صحبت می کنم برای مامانی غش کنین از خنده که اون روز بهترین روزهای زندگی من هست هرلحظه از زندگی من با وجود شما دوتا ورجکم شیرین و شیرینتر میشه واقعا از تمام وجودم دوستت دارم خدای مهربونم ..............................................می بوسمتون جوجه های مامانی

خدایا شکرت مهربونم

خدایا شکرت مهربونم

خدایا شکرت مهربونم

خدایا شکرت مهربونم ......................................


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تارا و باربد
12 دی 91 0:02
امیدوارم همیشه گل خنده رو لباتون باشه تمشکای خوشمزه من


مرسی انسیه جونی منم بوووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس برای تارا و باربد عزیزم امیدارم همیشه سالم و سلامت باشن الهی خاله قربونشون بره ...........