یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

هورررراااااااااااااااااااا سه ماهتون تموم شد

1391/10/6 12:38
نویسنده : سارا مرادی
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تمشکهای مامانی و بابایی

قربونتون برم عزیزای دلم امروز 3 ماهتون تموم میشه و می رین توی 4 ماه   خدا رو هزار مرتبه شکر می کنم که کمکم کرد و کمی از اب و گل درامدین  عسلهای مامانی نمی دونم توی این ماه رشدتون خوب بوده یا نه ماه دیگه باید بریم بهداشت و وزنتون کنن و واکسن هم دارین خدا اون روز رو به خیر بگذرونه یکتا هم دل دردهاش کمی بهتر شده این ماه نه ولی از ماه دیگه غذا رو شروع می کنم     حریره بادوم بهتون میدم تا هم خوب سیر بشین هم زود بزرگ بشین الان دارین تلویزیون دارین نگاه می کنین ورجکهای من زود بزرگ بشن تا بتونم سوپهای خوشمزه براتون درست کنم الهی قربونتون برم که دارین هرروز خوردنی تر میشین و کارهای عجیب و غریب زیادی می کنین دوستتون دارم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

مامان سارا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یاسمن الیسا
5 دی 91 13:02
وای خدا این فرشته ها خیلی ناز هستن خدا واست نگهشون داره


مرسی مامانی الیسا جون خدا دختر نازتون رو هم براتون نگاه داره .............بوس
مامان خانمی
5 دی 91 14:39
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★


*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★
سه ماهگی عروسکهای نازت مبارک خواهریییییییی جون
جوجو ها رو با اسم عروسکهای خاله لینک کردم



مرسی عزیزم منم شما رو لینک کردم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم بوسسسسسسسسسس
مامان تارا و باربد
12 دی 91 0:00
سه ماهگی فرشته کوچولو ها مبارک امیدوارم همیشه شاد باشین و سرحال پرانرژی و شور زندگی می بوسمتون