یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

هورااااااااااااا فرشته های من 5 ماه شدن

1391/12/6 18:08
نویسنده : سارا مرادی
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکهای قشنگم

 

امروز 6 اسفند هست واخرین ماه از فصل قشنگ زمستان ،زمستون هم داره کم کم بارشو می بنده و میره تا سال دیگه و فصل قشنگ بهار در راه هست عسلهای مامان شما از امروز رفتین توی 6 ماه الهی بگردمتون که دارین بزرگ میشین شش ماهگی تون مبارکتون باشه قربونتون برم هنوز نتونستم عکس 5 ماهگی از تون بگیرم از شیرین کاری های جدیدتون وتوی این هفته فرصت کنم حتما ازتون عکس می گیرم اخه هنوز یگانه خوب نشده و حتی یکتا هم اثار سرماخوردی هنوز توی بدنشون هست دیگه خسته شدم از این سرماخوردگی لعنتی که دست از سرفرشته هام برنمی داره دیشب یگانه تا صبح بیدار بود و یک بند گریه می کرد باهزار بدبختی خوابوندمش بابایی میگه که پس چی شد که میگن توی شش ماه که برم بچه ها خوب میشن دیشب یگانه کلی اذیتم کرد و امروز هم یکتا دیونم کرد که نمی دونم چشه دائم داره غرغرمیکنه بازی هم نمی کنه کم درد داشتم که الان حدود دوهفته هست که درد زانو هم به دردهام اضافه داشته هرروز هم بدترمیشه الان انقدر درد دارم که نماز نشسته می خونم نمی دونم خودم چشم شده فقط از خدامی خوام یک توانایی بالایی به من بده تا بتونم از بچه ها به خوبی مراقبت کنم خدا جونم دوستت دارم و از تو یاری می خواهم امینننننننننننننننننننننننننننننننننن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمدپارسا
9 اسفند 91 12:03
سلام عزیزم 5 ماهگی دخترای گلت مبارک خیلیییییییییییییییییی نازن ماشالا
مونس(امیرعلی و ایلیا )
9 اسفند 91 17:11
عزیزم انشاالله هم خودن و هم نی نی خوشگلات همیشه سالم و سلامت و شاد باشید ...
مبارک باشه نینی ها 6 ماهگیتوووووووووون


مرسی مامانی محمد پارساجون گ پسر شما هم خیلی نازه امیدوارم سال خوبی با شیطونک قشنگتون داشته باشین و همیشه دلهاتون مثل فصل بهاربی کینه و دورنگی باشه میبوسم محمد پارسای قشنگتوبوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان محمدپارسا
11 اسفند 91 16:00
سلام امیدوارم زودتر نی نی های نازت خوب بشن خدا بهتون ببخشه خیلی نازن ماشالا
nasema
19 اسفند 91 7:43
سلام دوست عزیز برای طراحیو سفارش ه تقویم خوشمل با عکس و تم دلخواه خود حتما سری ب ما بزنید با 2000هزار تومان یک یادگاری خوشمل داشته باشید
nasema
21 اسفند 91 6:05
سلام اگه دلت یه عیدی موندگار و خوب با عکس دلخواه خودت میخواد زود بیا پیش من یک تقویم خوشگل و با کیفیت با عکس نی نی خوشگلت و تم دلخواه خودت فقط 2000 هزار تومان منتظر حضور گرمت هستم
منصوره مامی اشکان
22 اسفند 91 19:14
بهسلامتی دیگه شش ماه دخملیا داره تموم میشه.به سلامتی باشه عزیزم
ازشون عکس بذار ببینیم


ممنون عزیزم حتما ازشون عکس میزارم اخه الان خونه خودم نیستم براهمین نمی تونم و نت ندارم البته الان یکتا دندون داره در میاره خیلی عزیزم میکنه وقتمو بیشتر میگیره