یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

حرکت نکردن یک نی نی

1391/6/25 16:01
نویسنده : سارا مرادی
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلهای مامان

نمی دونم الان توی دل مامان دارین چکار می کنید وبزرگ شدین خوب غذا می خورین هرروز و هرلحظه من نگرانم نمی دونم چرا هر چی می خوام این نگرانی رو نداشته باشم نمی شه

 

چون قبل از شما یک نی نی رو از دست دادم این ترس توی وجودم هست ولی الان شما توی ماه 6 رفتین و بزرگ شدین نگرانی های دیگه ای دارم چند روزی هست که یکیتون اصلا تکون نخورده نگرانم کردی مامان جان هرشب برای سلامتی اشک میریزم و برات دعا می کنم تا مشکلی خدای نکرده برات پیش نیومده باشه شما دوتا دنیای مامان هستین

 

نمی خوام کوچکترین اتفاقی براتون بیفته مامان براتون هنوز که اسمت ندارین شماره 1 و 2 گذاشته شماره 2 دخمل خوبی هست هر روز تکون می خوره و به مامان حال میده ولی تو شماره 1 مامان خواهش می کنم تو هم تکون بخور تا مامان از سلامتیت خیالش راحت بشه با خودم گفتم اگه دختر خوبی باشین خوب بیدار شین خوب بخوابین و خوب غذا بخورین به دنیا که امدین انشاءاله یک ساله که بشین می برمتون مکه با بابایی اخه اسممون درامده و سال دیگه راهی خونه خدا هستیم البته من و بابایی و شما دوتا فرشته کوچولوی نازم راستی خودتون هم ماه الحجه بدنیا میایین وکلا مکه ای هستین علسهای من خیلی دوستتون دارم و منتظره دیدن اون صورت ماهتون هستم...........................ماچماچماچ

                                                                 

                                                                                    می بوسمتون عسلهای مامانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پریسا
23 خرداد 91 20:53
سلام سارا جون.
ایشالله نی نی هاتون به سلامتی بیان. و هر دوسالم باشن.
راستی به شهر بچه ها خوش امدید.
دورست دارید تبادل لینک کنیم


سلام مامان پریسا ممنون اره فقط من تازه واردم خیلی بلد نیستم تازه دارم به منوهای این ساینت اشنا میشم شما هم میشه کمکم کنید ممنون میشم
نسرین
27 خرداد 91 12:11
سلام
عزیزم نگران نشو منم همینطور بودم سر نینی اولم ولی از هفته های بعد نینیم شروع به رشد بیشتری کرد حتی بگم دکتر صدای قلبشم نمیشنید و هیچ حرکتی نداشت تا اینکه رفتم سونوی سه بعدی و همین که دراز کشیدم خانوم بعد 1 هفته شروع به حرکت کرد و خیالم راحت شد .
خدا براتون نگهشون داره عزیزم


ممنون نسرین جون خدا انشاءاله نی نی شما هم براتون نگه داره اینا چون دوتا هستن خیلی سخته باید هروز مواظب حرکتا هر دوتاشون باشم ولی کلا یک نی نی ام کم تحرک داره فردا میخوام برم دکتر انشاءاله مشکلی براشون پیش نیومده باشه امیدم به خداست کمکم کنه ...
دو قلو های ناز
2 آبان 92 15:36
سلام من هم مثل شما دو قلو دارم وبلاگ بچه های من هم شباهتی به وبلاگ شما دارد www.hosna-mohamadtaha.com سلام ممنون راستش من نتونستم وبلاگ شمارو بازکنم و فرشته هاتو ببینم ممنون میشم برام دوباره وبلاگتو بفرستی