یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

هوررااااااااااااااااافرشته های من 6 ماه شدن

1392/1/13 1:32
نویسنده : سارا مرادی
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های مامانی و بابایی

چند روز پیش رفتیم واکسن شش ماهگی تونو زدیم خیلی گریه کردین

چون ایام عید بود مرکز بهداشت جای خونه نبودن وما رفتیم یک مرکز بهداشت دیگه فقط واکسنتونو زدیم ویک وزن کردیمتون یگانه جوجه مامانی 7.200 بود و یکتا خانم هم 7.900 البته با لباس الهی قربونتون برم که همیشه همون فاصله دنیا امدنتون حفظ میکنین ازوقتی 6 ماهه شدین کمی بهتون غذا میدم    اخ جون غذاهههههههههه

البته اب گوشت فقط ماهیچه رو میزارم و ابشو میدم بهتون سرلاک که قبلا هم میخوردین و از امروز هم حریره رو شروع کردم فردا هم میخوام سوپ رو بهش اضافه کنم کم کم باید غذا خوربشین قربونتون برم که خیلی دوستتون دارم خوب غذا بخوردین تا کمی تپل مپل بشین اونوقت مامانی وبابایی بخورنتون خیلی دوستتون دارم عسلهای مامانی

بوسسسسسسس

 

خدایا شکرت                                                                                مامان سارا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تارا و باربد
10 فروردین 92 12:46
بوس برای فرشته کوچولو ها می بوسمتون 6 ماهگی هم خیلی مبارکه خانوم شدن ماشالا وزنشون هم خوبه


مرسی انسیه جونی صبحها اغلب ان هستی گاهی پیام دادم برات جواب ندادی فکرکنم سرت شلوغه و سرکارتهستی دیگه مزاحم نمیشم زیاد ممنون برای پیامتون ولی به نظرتون وزنشون کم نیست من فکرمیکنم خیلی لاغر هستن البته این وزنشونم با لباس بودهدخمل قشنگتو و گل پسرنازتو ببوسسسس زیاد
مامان تارا و باربد
11 فروردین 92 13:12
سلام عزیزم خوبی معمولا اداره که میام صفحه ام بازه این دو روزه درگیر گزارش کار بودم و زیاد نیومدم ولی اعلام آنلاینی می نمائیم اول صبحی به هر حال ببخشید
برای وزن بچه ها هم نگران نباش بچه در درجه اول باید سالم باشه و اضافه وزنش از یک الگوی نرمال پیروی کنه بچه خیلی چاق شروع فعالیت های بدنیش مثل چهار دست و پا و ایستادن نسبت به بچه های با وزن کمتر دیرتر خواهد بود
و به نظر من اسباب نگرانی بیشتری داره...... حساب کن دو بچه داری همزمان هم باید بعضی وقتا بغلشون کنی حداقل به فکر خودت باش گلم
می بوسمتون


سلام انسیه جون اره راست میگی عزیزم من اصلا فکر اینو نمیکردم اخه خانواده شوشو همش میگن اینها لاغرن کی میخوان بزرگ شن برای همین همش فکرم درگیر حرفهای اونها بود وبه اینکه اگه خیلی چاق باشن نگهداریشو سخت میشه ممنون انسیه جون که همیشه به پیامهام جواب میدین فرشته های گلتو ببوس زیاد ببببوسسسسس
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
17 فروردین 92 2:59
سلام ســــــارا جونم خوبی قربون اون جوجوهام برم من 6ماهگیشـــــونم مبارک مامانی یه عکسی بذار حالشــــــو ببریم دیگه


مرسی مامانی دوقلوهای گل پسر شما هم خسته نباشین چشم حتما هنوز فرصت نکردم انشاله مزارم شما هم عکسهای جدید از کارهای جینگلیها بزارین تا ما هم ببینیم بوسسسسس واسه حسام و حسین خاله قربونشون بره
مامان تارا و باربد
17 فروردین 92 9:44



بوووووووووووووسسسسسس