یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

حرفهای نگفته ....

1392/5/2 0:45
نویسنده : سارا مرادی
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوردونه و نازدونه مامانی 

 

چند روزی هست که حسابی درگیرشما شدم و اصلاوقت امدن به اینجا رو نکردم فقط گاهی میومدم و نظرات دوستانمو می خوندم عزیزای دلم توی این چند هفته خیلی اتفاقها افتاد که بعضی هاش شیرین و کمی هم تلخ بود دخترانم مامانی حاضرهمچیشو بده تا شما سالم و سلامت بزرگ بشین چند وقت پیش برای چکاپ بردمتون دکتر که دکترتون براتون از خون و برای یکتا هم احتمال عفونت داشت از ادرار براتون نوشت و از پای یگانه گلم که توی راه رفتن کمی پاتو کج میزاری عکس نوشت حالا بماند با هزارببدختی ازمایش خون ازتون گرفتن که کلی هم گریه کردین و دل منو بابایی رو کباب کردین و دوبارهم از ادرار برای یکتا گرفتین اونم بماند چقدر سخت بود خدا برای هچ کس نیاره که بچش مریض بشه توی این روزها وقتی یگانه رو می دیدم دلم کباب میشد که بچه ام مشکل راه رفتن داشته باشه و فرشته کوچلومو به خدای مهربونم سپردم و از خدای مهربونم میخواستم سالم و سلامت بزرگ بشه تا دیروز که عکسهای یگانه رو بردی پیش یک فوق تخصص ارتوپد وقتی عکسها و پای یگانه رو معاینه کرد گفت مشکلی نداره و دخترم با راه افتادن و بزرگترشدنش خوب میشه ولی باید 6 ماه دیگه ببرم پیشش خیالم راحت شد خدا رو شکر کردم قربونتون برم که خیلی خواستنی و خوردنی شدین در طول هر قدرهم میبوسمتون و فشارتون میدم و نوازشتون میکنم بازم کمه عاشقتونم دختران قشنگم ......

 

از کارهاتون بگم که دختر کوچولوم یگانه خانم همچنان در تلاش برای چهاردسته پا کردن هست در حالی که خواهرش یکتا خانم کل خونه رو میگرده و دیونم کرده بس که فضولی میکنه و همش هم ضربه میخوره داره کم کم راه میفته یک چند ثانیه ای بدون کمک وایمسته حدود 1 دقیقه ازمبل بالا میره از هر چیزی که فکر کنی میگیره بلند میشه گاهی هم دیدم از خواهرش که نشسته دستشو رو شونش میگیره و میخوادبلند بشه که من سر میرسم و همیشه هم دعواش میکنم که خواهر کوچلوش اذیت نکنه امروز عصر هم دو دقیقه پیششون نبودم یکتا دست خواهرشو گاز گرفت بود الهی بمیرم یگانه ام بد دردش امدبود و غش کرد منم خیلی عصبانی شده بودم ویکتا رو کتک زدم بعد خیلی پشیمون شدم ولی اون لحظه خیلی عصبانی بودم دست خودم نبود فرشته های من اگه مامانی گاهی عصبانی میشه و میزنم رو دستتون منو ببخشین میخوام بدونین اون کارتون اشتباه و نباید دیگه انجام بدین نمیدونم چطوری باید بهتون بفهمونم که کارتون اشتباه اخه هرچی میگن نه با اشاره و هرکاری که میکنم شما بازم تا فرصت میبین همون کارو میکنین خدایا کمکم کن تا بچه هامون سالم و صالح بزرگ کنم و هیچ وقت هم ازشون عصبانی نشم خیلی خیلی دوستتون دارم

 و اما دندونهای دخملام که یگانه خانم هم در 92/03/12 ساعت 10 صبح دیدم که سومین و چهارمین دندونشو در اورد و یکتا خانم هم 9 تیر عصر روز تولد مامانی پنجمین دندونشو رو در اورد و درست 5 روز بعد 14 تیر هم ششمین دندونش نیش زد این سری دوتا دندون رو تقریبا باهم در اورد الان دخملم یگانه 4 و دخملم یکتا 6 تا دندون دارن قربونشون برم خیلی خیلی دوستتون دارم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تارا و باربد
2 مرداد 92 19:36
سلام سارای عزیزم نمی دونی چقدررررررر خوشحال شدم این پستتو خوندم خیلی نگران بودم خدا رو شکر هزاربار که چیز مهمی نبود.... می دونم خسته میشی میدونم دو بچه با هم خیلی دردسر داره وقتی دست تنهایی می دونم صبرت تموم میشه برا همه چی بهت حق میدم ولی یه ذره تحملتو ببر بالا اونم به خاطر خودت که خودخوری نکنی ازین لحظه ها برای همه مادرا پیش میاد و همه این تجربه رو دارن امیدوارم خدا به همه ما صبر وتحمل بیشتری بده دندونای جدیدشون هم مبارک ایشالا به سلامتی برای یگانه هم تو فکر نباش بعدا پوستی ازت بکنه که حظ کنی عزیزم ببوس اون فرشته های نازرنینو اگه فرصت کردی و حرم رفتی حتما به جای ما زیارت کن و برامون دعا کن که خیلی محتاج دعا هستیم
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
5 مرداد 92 19:52
سلام
محمدپارسا توی مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوست داشتید به کد 578 رای بدید
فقط کافیه کد 578 به 20008080200 بفرستید
باتشکر



ممنون حتما ولی یکتا هم شرکت کرده ممنون میشم شما هم به دخملی من رای بدین اخه میشه تا 3 تا با یک خط رای داد بوسس
مامان امیرعلی گلی
11 مرداد 92 17:34
سلام عزیزم خداروشکر که دوقلوهات سالمن و مشکلی ندارن
من تمام پستاتو خوندم و برام جالب بود
انشالله همیشه سالم وسلامت باشید


مرسی عزیزم ممنون که بهمون سرزدین