یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا فرشته های من 10 ماه شدن وعکس یکتا درجشواره نی نیهای شکمو

1392/5/7 12:13
نویسنده : سارا مرادی
882 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوست جونای خوبم من یکتا هستم

لطفا به من رای بدین ممنون میشم

باید کد 813 رو به شماره :20008080200 پیامک کنید ممنون

 

سلام فرشته های مامان و بابایی دوردونه و نازدونه مامان  که خیلی خیلی دوستتون داره ...

امروز خیلی خوشحالم آخه فرشته های من 10 ماهه شدن الهی قربونتون برم که هرروزشیطون تراز قبل میشین عکس زیاد دارم ازتون ولی باید چون حجمشون رو کم کنم فرصت نکردم و انشاله اگه خدا بخواد بتونم و وقت کنم عکسهای قشنگتونو رو می زارم توی این مدت خیلی خانم تر شدین یکتا که ورجکی شده و هیچ کسی ازش درامان نیست بس که از هرچیزی میگره و بلند میشه فکر کن از سیم تلفن گرفته تاپای ادمها که از کنارش رد میشن سری میچسبه و بلند میشه دخترم در تلاش برای راه رفتن هست و اما گل زیبای مامانی یگانه خانم که همچنان در چهار ودسته پا در تلاش بود امروز بلاخره به ثمر رسید و دختر خوشگلم ساعت 5 بعداظهر تونست کمی چهاردسته و پا راه بره الهی مامان قربونش بره عسلهای مامانی چند روز پیش که اومده بودم و سری به وبلاگتون بزنم دیدم بالای وبلاگتون نوشته جشواره نی نی های شکمو رفتم چند تا عکس هم دیدم که یهو یادم امدم از یکتا وقتی داشت برای اولین بار با وله هلو میخورد عکس گرفته بودم ازش رو برای جشواره شون فرستادم و مورد قبولشون شده بود و برام کد 813 فرستادن قیافه اش یکتا واقعا دیدی بود اون لحظه هر چند میگن عدد 13 نحصه ولی خوب مهم شرکت توی اون بود خوشم اومد عکس دخملی رو فرستادم از خوردن هر دوتا شون نداشتم راستش به نظر من عکسی باید برنده بشه که بچه واقعا درحال خوردن و شکمویی باشه نه اینکه مثل بعضی از اون عکسها غیر واقعی باشه عکس دخمل منم از قیافه اش مشخصه واقعی هست اخه داشت بهانه میاورد برای اینکه بتونم براش شیر درست کنم بهش یک هلو دادم تا کمی باهاش بازی کنه منم کارهامو بکنم و براش شیر درست کنم که وقتی امدم توی حال دیدم بله خانم همه هلو رو خورده و فقط هسته اون دستش بود که سریع ازش عکس گرفتم و شب هم کلی با باباش بهش خندیدم خلاصه کارهای این ورجکها واقعا دیدنی هست هرروز کارهای عجیبتری میکنن وقتی بهشون میگم خدا کجاست اسمونو نگاه میکنن عاشق ماه هستن چند روز پیش یکتا از اینکه نمی تونست ماه رو بگیره کلی اعصابش خرد شد بس که دستشوبرد بالا و نتونست ماه رو بگیره خدای مهربونم از اینکه مواظب فرشته های کوچلوی من هستی همیشه و همیشه سپاسگزارم معبودم ممنون ممنون دوستتون دارم خیلی خیلی زیاد 

                                                                                  مامان سارا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تارا و باربد
7 مرداد 92 12:50
عاشق این وروجکای شکموتم من ببوسشون
مامان تارا و باربد
7 مرداد 92 12:51
10 ماهگی مبارک خوشگلای من


ممنون عزیزم بوسسسسسسسسسسسسس برای شما و فرشته هاتون
مامان یگانه و ریحانه
12 مرداد 92 19:27
سلام عزیزم
با تاخیر10ماهگیتون مبارک ان شالله که خدا حافظ و نگهدارشونه


ممنون عزیزم خدا گلهای شما رو هم حفظ کنه بوسسسسسسس واسه ریحانه و یگانه خانم