یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

قربون دخملای نازم برم که خانمی شدن واسه خودشون

1392/5/22 2:19
نویسنده : سارا مرادی
1,162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختران قشنگم دوردونه و نازدونه مامان

 

الهی مامان قربونتون بره که هرچی  میگذره واسه خودتون خانم تر و نازتر میشین نمی دونم من لیاقت شما فرشته هارو دارم از اینکه مادر خوبی باشم و بتونم هردوتا تونو خوب تربیت کنم امروز یکتا رو به خاطر کار اشتباهی که کرده بود کتک زدم وبعدش هم گریه کردم و اعصاب خرد شد اخه نمی دونم چطوری باید وسایل خطرناک رو از شما دور کنم و بهتون بفهمونم این کار خطرناک هست اخ که دوست دارم زودتر بزرگ بشین فهمیده بشین و خودتون کار بدرو از خوب تشخیص بدین تا من  کمی نفس راهت بکشم بس که توی این خونه دنبالتون کردم که دارین از در دیوار بالا میرین چیزی نمونده که یکتا خانم راه بره گاهی ایستاده راه میره ولی هنوز نتونسته مصلت بشه و یگانه هم همینطورهرجا میرین باهم هستین امروز یکتا رفته روی مبل و وایستاده بعد یگانه که هنوز نمی تونه بدون کمک بره روی مبل نشسته و دست خواهرشو گرفته داره میکشه که  بیاد بالا پیش خودش الهی قربونتون برم که هوای همو دارین یکتا خانم زیاد بغل کسی نمی ره ولی اگه غریبه ای یگانه رو بغل کنه کلی گریه می کنه که بزارش پایین یگانه که اصلا خیالش نیست گاهی باهم حسابی حرف میزنین و غش غش به هم میخندن و گاهی هم سریک اسباب بازی همش همو هل میدین و از هم میقاپین چند روزی هست که ماه رمضون تموم شده و دوروز هم عید بود شب عیدی بردمون با نسترن بیرون پارک و دوربین هم برداشتم که ازتون عکس بگیرم گذاشته بودمتون توی چمنها درحال عکس گرفتن بودم که دیدم یکتا داره به پشت سر نگاه میکنه  گریه میکنه برگشتم دیدم واییی کلی ادم وایستادن و دارن بهتون نگاه میکنن و عکس میگرن ازتون خیلی خجالت کشیدم دیگه نتونستم ازتون عکس بگیرم حالا عکسهاتونو توی ادامه مطلب میزام خلاصه هرجا که میبرمتون همه نگاهتون میکنن و انگشت به هم نشنتون میدن هم دوست دارم ببرمتون بیرون هم بابت این موضوع خیلی خجالت میکشم بابایی میگه ولش کن هواست به خودمون باشه ولی نمیشه بس که انگشت نما میشم هرجا که میریم و داستان زندگیتونو شاید برای چندین هزار نفر تعریف کردم انقدر که هم شروع به سئوال کردن میکنن میدونم  سئوال بعدیشون چیه و جوابشو اماده دارم هههههههههه قربونتون برم عسلهای مامان عاشقتون هستم این روزها با نبود باباییتون که خسته فقط شبها میاد خیلی به من  دیگه عادت کردین هرجا میرم به مثل چسب هردوتاتون بهم مچسبیدن بغل هیچ کسی هم نمی رین نمی دونم از دست شما ورجکها چکار کنم راستی دخملم یکتا خانم در تاریخ:92/05/10 ساعت 8 شب دوتا دندونشو دیدم هفتم و هشتمین دندون رو الهی بگردمش که داره مرواریدهاش بیشتر میشه دوردونه هم داره ششمین دندون رو در میاره که خیلی هم بهانه گیرشده خدای مهربونم ممنونم ممنون به خاطر همه چی دوستت دارم معبودم ............

 

واما عکسهای جدید فرشته های من در ادامه مطلب

 

 

 

 

اینم یگانه خانم که از فرصت استفاده میکنه و خودشو نشون میده 

اینم عکس که بچه ها دارن به مردم نگاه میکنن و یکتا هم غریبی میکنه در یگانه عین خیال نیست به مردم می خندید و کلی هم ادااصوال در میاورد 

اینم فضول کاری هاتون که خونه مادر جون رو به هم ریختین

اینم لبخند قشنگ دخترم یگانه بوسسسسسسسسسسسس

اینم ژست دخملی گلم که عاشق عکس گرفتن هست دوستت دارم عسلکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تارا و باربد
22 مرداد 92 8:13
سلام سارای عزیزم حالتون خوبه عیدتون مبارک فرشته های خوشملت چطورن هزار ماشالا که اینقدر ناز و خوشگل شدن خسته نباشی مامانی گل چه کار خوبی کردی عکس گذاشتی دلم یه ریزه شده بود براشون .

عزیزم بچه ها الان شروع کنجکاویشونه همه وسایل خطرناک خونه رو باید جمع کنی و از دسترسشون خارج ما یه اصطلاحی داریم میگیم خونه شبیه مسجد شده .. خونه ما بعد 2 سال و 9 ماه هنوز اینجوریه همه چی رو تا اونجا که امکان داشته جمع کردیم با این وجود خرابکاری زیاد می کنن دست خودشون نیست کنجکاوند و می خوان از همه چی سر در بیارن دعواشون نکن بچه ها گناهی ندارن که خونه های الان شده عین لونه مرغ و مجبورن به در و دیوار آویزوون بشن

بچه ها دو قلو یه جذابیت دیگه ای دارن هر جا باشن توجه همه رو به خودشون جلب می کنن بخصوص که عروسکای نازی مثل یکتا و یگانه باشن هر جا می بریشون براشون سرسلامتی بده و اسپند دود کن

دندونای تازه هم مبارک باشه قربون جیگر طلا که به خواهرجونش کمک می کنه راستی یگانه بهتره

خودت خوب شدی دیگه انشالا

می بوسمتون ماظب خودتون باشید




sسلام عزیزم قربونت برم دلم برات یک ذره شده همیشه با پیامهات امید میگرم باورن کن عزیزم ممنونم عزیزم خیلی خوشحالم که باهات اشنا شدم انشاله این دوستی همچنان ادامه داشته باشه و بیشتر بشه و کمتر نشه ممنون یگانه ویکتا به فرشته های نازت که نمی رسن خاله قربونشون بره



خودم که همچنان از زانو درد مینالم و در مورد دردهای دیگم هم فقط ازمایش دادم هنوز که هنوز دکتر نرفتم یگانه هم الان یک ماهی هست که تحرکش خیلی زیاد شده از وقتی شربت کلسیم میخوره خیلی خوب شده الان چهاردسته پا میره و پهلو به پهلوی یکتا حرکت میکنه داره توی بلند شدن فعلا تمرین میکنه میتونه بلند شه و ایستاده و از کناره میگیره راه میره ولی به خوبی یکتا هنوز نرسیده یکتاخانم که عاشق راه رفتن هست و از در دیوار میگیره و بلند میشه به قول بابای شوشو که میگین دست پسرها رواز پشت بسته ورجک خیلی دوستت دارم بازم بهمون سر بزن
مامان تارا و باربد
23 مرداد 92 7:47
سلام خانومی گل امیدوارم همیشه سرحال باشی در کنار وروجکای خوشگلت
خدا رو شکر که یگانه جون بهتره مطمئن باش که چنان فرز بشه که صدای یکتا و همتون رو دربیاره ببوسشون
خودت هم گرچه میدونم سرت خیلی شلوغه ولی حتما به خودت برس البته منم مدتهاست که تصمیم یه چکاپ دارم هنوز که هنوزه فرصت نشده
روزها و لحظه هاتون شاد و آفتابی



ممنون عزیزم دوستت دارم انیسه جونم بوسسسسس
خاطره مامان روشا
24 مرداد 92 23:46
الهی بگردم من یکتا و یگانه نازو خوشگلموو هزار ماشاللههههههه


سارا جون کلی ببوسشوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن.....


ممنون عزیزم به روشا نازمون که نمی رسن خاله قلبونش بره بوسسسسسسسسسسسس
مامان ثنا
2 شهریور 92 11:19
هزاااااااااااااااااااااااااااار ماشالا جه دخملای نازی از طرف من هزارتا بوسشون کن مامانی
خوشحال میشم همدیگه رو لینک کنیم


سلام ممنون عزیزم دخملی نازتون انشاله قدمش براتون خیروبرکت داشته باشه من لینکتون کردم عزیزم بوسسس واسه ثنا خانم
منصوره مامی اشکان
3 شهریور 92 11:24
هزار ماشاءالله به این پرنسس های خوشگل ناز.منم عاشق دخملام خدا کنه فسقل بعدیم یه دخمل باشه مثل دخملای تو؛ ناز و بانمک.میدونم دوقلو بزرگ کردن چقدر سخته.من که یکیش رو دارم همه ی وقتمو پر کرده وای به حال تو.خدا بهت صبر بده و این خوشگلا رو بهت ببخشه




ممنون عزیزم نظر لطفتونه ببخشید دیر جواب دادم اخه خیلی کم میتون بیام نت بس که این دوتا ورجک شدن حسابی هم شلوغ کارن گل روی گل پسرمنو ببوس

انشاله خداهریک دخملی ناز بهت بده که بهش افتخار کنی عزیزم
مهتاب
6 شهریور 92 15:21

این بوس از طرف مبینا جون برای خاله جونش ودخملهای گلش
خاله جون بیا برای مبینا جون تولد گرفتیم براش یادگاری بنویس منتظرتیم



ممنون خاله جونی تولد فرشته ناز مبارک عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
هدیه
9 شهریور 92 19:37
سلام به مامان دوقلو ها
خوبین ؟
ماهم دوقلو داریم یه دوقلوی هنرمند خوشحال میشیم بهمون سربزنین


سلام خوبین عزیزم ممنون الهی قربونشون برم خیلی نازن دخملی ها رو دیدم ماشاله خیلی خوشگل و خانم هستن دوست دارم منم دخملام هنرمند بشن انشاله من لینکیتون کردم ممنون میشم شما هم لینکم کنید باهم در ارتباط باشیم بازم ممنون به ما هم سربزنید ....
مامان بی تاب
15 شهریور 92 23:56
عاشق دوقلوهای تمشکیت شدم


ممنون عزیزم