یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

سلام فرشته های نازم روزتون مبارک

1392/6/18 1:36
نویسنده : سارا مرادی
1,249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به جوجه های نازم گل و گلدونه مامانی روزتون مبارک

 

سلام سلام به فرشته های مامانی که الهی قربونتون بشم من یگانه و یکتای عزیزم برای شما مینویسم که بهانه های مامان برای زندگی کردن هستین برای شما مینویسم دخترانم که بابودنتون زندگی رو برای مامان و بابا شیرینتر کردین و عشق رو بینمون محکمتر بهونه های مامان توی این روز عزیز از خدای مهربونم میخوام هیچ وقت غم روی صورتتون نبینم ،هیچ وقت اشک توی چشمتون نبینم و همیشه روی ماهتونو خندون و شاد ببینم ،هیچ وقت درد نداشته باشین هیچ وقت مریض نشین هیچ وقت...... خدای مهربونم دخترانم را در پناه خودت سالم و سلامت حفظ کن امین یا رب العالمین ............................................. امروز اومدم بگم که مامان عاشقتون هست و برای مامانی هرروز عید و هرروز روز شماست هر صبح که از خواب پامیشم سریع کنارمو نگاه میکنم که یکتا رو ببینم که نکنه خواب بوده این دنیا برای پوچ بود قبل از دنیا امدنتون و با اومدن شما دنیا برام تازه شده دوباره متولد شدم و مادر شدم که همیشه ارزوی این داشتم که یک روزی خدا بهم دختر بده و خدای مهربونم صدامو شنید و دودختر بهم داد وای وای  خدایا یعنی اینقدربرات ارزش داشتم که در مقابل ارزوی من دو برابر بهم دادی خدایا من چطوری میتونم ازت تشکر کنم جز اینکه بتونم این دخترانم را در راه راست و پاک و صالح بزرگ کنم کمکم کن که بتونم بزارن دیگران براعتقاداتم محکمتر باشم و دخترانم را همینطور .. برای شما دخترانم مینویسم که دنیای مامان هستین برای شما مینویسم و هرموقعه که به صورتهای ماهتون نگاه میکنم و خیره میشم بهتون شما هم با اون چشمای نازتون با اون نگاه عمیقتون پاسخ میدین بهم .خدارو شکر میکنم که دو دختر دارم دوستتون دارم دخترانم .........................................................

مامان سارا

 

پسندها (1)

نظرات (9)

مامان یگانه و ریحانه
18 شهریور 92 12:16
سلام عزیزم
دختران فرشتگانی هستند از آسمان
برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان

با تاخیر روز دخترای گلت مبارک عزیزم
به روزم


سلام عزیزم ممنون این روز قشنگ رو به دخملای ناز تبریک میگم انشاله 120 ساله ش در کنارتون روزتون مبارک
دخترانم یگانه و ریحانه خاله البته با کمی تاخیر بوسسسس
مامان تارا و باربد
18 شهریور 92 13:00
مامان سارای گل خدا فرشته های نازنینتو حفظ کنه روزشون با تأخیر مبارک ببوسشون به جای من


سلام عزیزم گلم روز دختر بر دخملی نازت هم مبارک البته با تاخیر فدای دختر نازت بشم که برای خودش خانمی شده خاله قربونش بره ببوسش عسلمو
مامان ماهان
19 شهریور 92 23:28
سلام مامان گلخدا حفظشون كنه اي دوتا فرشته ي زميني رو



سلام عزیزم ممنون ........
مامان تارا و باربد
31 شهریور 92 14:06
سارا جونم کجایی پس پیشاپیش تولد فسقلی های خوشگلت مبارک


مرسی عزیزم ممنون چه کنیم حسابی دیگر این ورجکها هستم یکتا راه افتاده دیگه تمام خونه رو حسابی ورانداز میکنه برای یکسالگیشون نذر دارم انشاله اگه بتونم نذرمو ادا کنم و یک تولد کوچلوهم براشون بگیرم و اتلیه هم ببرموشون دیگه راضیم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
5 مهر 92 12:01
سلام عزیزان ناز من
تولد شما هابا پسر منه
تولدت مبارک خاله


ممنون مامانی علیرضا جون
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
12 آذر 92 0:20
ای جانم چه دخترای نازیند خدا نگهشون داره قربون اون خنده های قشنگتون ممنون عزیزم
مامی پوریا
9 بهمن 92 14:11
ای جانم چه دخترای خوشگلی ماشالله خدا حفظشون کنه ممنون عزیزم
مامان حدیث
30 بهمن 92 16:15
الهییییییییییییی چه فرشته های نازی خدا حفظشون کنه قربونت خانمی شماچه دخملی نازی دارین خدا حفظش کنه بوسسسس
ارلا
9 فروردین 93 0:24
جونم نفسم عشقم دوقلوهای افسانه ای ممنون عزیزم