یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

تولد مامانی

1391/4/10 11:58
نویسنده : سارا مرادی
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلهای مامان و بابا

امروز 10 تیر هست و شما وارد هفته 24 میشین چیزی نمونده تا ماه 6 هم تمام شه دیروز کلی برای مامان ورجورجه کردین هردوتاتون اخه وقتی بهتون گفتم روز تولد مامان هست کمی برای مامانی تکون بخورین شما هم از ظهر تا شب برای مامانی تکون خوردین باباتون که هیچ سالی تولد من رو فراموش نمی کرد نمی دونم چرا امسال فراموش کرده بود حتی دریغ از یک تبریک خشک و خالی ولی شما عسلهای من  مامان خوب دیروز خوشحال می کردین با لگد زدنهاتون من عشق می کنم ویک چیز دیگه ای که فهمیدم این بود که دخترهای قشنگم مامانشونو مثل اینکه خیلی دوست دارن که به حرفم می کنید منم عاشق هر دوتای شما هستم .... چند هفته دیگه شروع می کنیم اتاقتونو رو درست کنم ان شاءاله اتاق قشنگی بشه و هرچی لازم داشته باشین براتون تا بتونیم تهیه می کنیم عسلهای مامان نمی دونین چقدر انتظار به دنیا امدنتون رو دارم هر لحظه فقط برای شما دعا می کنم که سالم و صالح باشین و بیاین توی بغل مامان و بابا فرشته های من هنوز کوچولو هستین دوست دارم از مامانی خوب تغذیه کنین و زود بزرگ بشین و تپل و مپل بیاین پیشم الهی قربون اون دستهای کوچولو و پاهای کوچلوتون بشم من دوستتون دارم..........ماچماچماچماچماچ

                                                                                  می بوسمتون مامان سارا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علی
10 تیر 91 12:14
سلام انشاالله به سلامتی دخملاتون به دنیا بیان به ما هم سری بزنید ممنون


سلام خوبین مامان علی ممنون از تبریکتون ان شاءاله گل پسر شما هم به سلامتی بزرگ بشه