یگانه و یکتا یگانه و یکتا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

تمشک های مامان و بابا

تولد امام زمان (عج)

1391/4/19 17:38
نویسنده : سارا مرادی
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های مامان خوبین

امروز رفتین توی هفته 25 نمی دونم روزها برام خیلی دیر می گذره هوا به شدت گرم و آفتابی و نمی تونم اصلا از خونه برم بیرون از شدت گرما دارم دیونه می شم روزی سه بار حمام می رم ولی بازم بدنم خنک نمی شه عسلهای من مامانی اینها همه رو تحمل می کنه فقط دوست داره سلام و سلامت وصالح به دنیا بیاین تا این همه رنج توی بارداری برای همیشه فراموش کنم بغلتون و اون ارامشی که می خواین به مامان و بابا بدین خیلی دوستتون دارم چند روز پیش تولد امام زمان (عج)بود شب قبلش خیلی دل مامانو درد اوردین خیلی ترسیده بودم فکر می کردم همش الان یک اتفاقی براتون میفته تا صبح گریه کردم و براتون دعا می کردم تا خدای مهربونم و امام زمانم مواظبتون باشه صبح حالم بهتر شد و عصر اون روز با بابایی رفتیم خرید اولین خرید رو براتون کردیم سرویس کالسکه رو براتون گرفتیم ان شاله اگه خدا بخواد تمام وسایلتون کم کم می خریم و اتاقتونو اماده می کنیم عسلهای من دیروز دکی قشنگ گفت : کجا هستین سرتون و پاتون یکتون سرش پایینه و یکتون سرش بالاست الهی قربونتون برم که جاتون خیلی کمه و نمی تونین خوب تکون بخورین ولی عسلهای من مامانی قول می ده به دنیا که امدین هر روز ببرتتون پارک و گردش وقتی برف بیاد برین بیرون و با مامانی بازی کنین وای خدایا تصورشم دل ادمو غش می کنه عزیزای مامان براتون کلی برنامه دارم کلی جاها باید ببرمتون زودتر بیاین توی بغل مامان و بابا فرشته های من خدا کنه این چند ماه هم زود بگذره و روز برسه که توی بغل مامان و بابا سالم و سلامت دارین می خندین قربون اون خنده های نازتون بشم من ....

 

 

می بوسمتون فرشته های مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تارا و باربد
21 تیر 91 11:09
سلام به مامان و نی نی ها حالتون خوبه خوش می گذره


سلام به شما خوبین نی نی های من فعدا دارن لگد می زنن و فعالیت می کنن کوچولوهای شما خوبن